Hoe fijn zou het zijn om simpelweg een De Universiteitsavond met elkaar aan de bar te zitten en de tijd te hebben om al die slimmeriken ook eens wat beter te leren kennen? Vrienden maken is de basis van een community =)! Daarom creëren we iedere laatste maandag van de maand een Community Avond!

Deze avonden hebben een sociaal karakter. De leerervaringen komen even op de 2e plek! Het leeuwendeel van de avond is dan ook vrij en open voor eigen invulling. Om ons samenzijn daarbij ook nog eens betekenisvol te laten zijn, bieden we tussen de biertjes door een agenda in potloodschets aan.

Dus naast veel ruimte voor gesprek, hosten we 2 onderdelen: een teaching en een brainstorm. En tijdens de avond zelf is de inbreng van iedereen mogelijk.

Deze keer is de teaching van Tijmen. Hij leert ons over de Art of Asking Powerful Questions. En hebben we een brainstorm over hoe we de online omgevingen van De Universiteit zo kunnen vormgeven dat we daar beter samen kunnen leren.

Deze avonden zijn uitermate geschikt om:
★ Elkaar beter te leren kennen.
★ Kennis te maken met De Universiteit.
★ Tijdens het biertje nieuwe snode plannen voor workshops te verzinnen. Of er zelfs al een uit te werken met elkaar of met een coach.
★ Meer te leren over het hosten van workshops in de teaching over Powerful Questions.
★ Te brainstormen hoe we op meer manieren met elkaar kunnen leren bij De Universiteit.
….je kunt kiezen!

De ingrediënten zijn voor de rest zoals we die kennen. We verzamelen vanaf half 8 in de Kargadoor. Maar in plaats van naar de workshopruimte te gaan blijven we in het café. Oh, en we kunnen er gratis terecht. Dus geen kosten om langs te komen.

Komt allen! Meld je je vooraf nog even aan via de event pagina?

Namens iedereen ;)
Praktische info
Tijd: Maandag 29 november, open vanaf 19:30, toast om 20:00.
Locatie: De Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht
Taal: Nederlands
Contributie: €0. Drankjes zijn op eigen rekening.