Update 29 november 2011:

Het Ideale Werken

Na drie succesvolle avonden en vele enthousiaste reacties hebben we besloten om het niet bij deze drie avonden te laten! Zet 12 en 19 december dus in je agenda!

12 december nemen 6 mensen footage (beeld, video, geluid, woorden etc) mee rondom het onderwerp “Het Ideale Werken” dat hun inspireert en graag met de rest willen delen.

Daarmee is 12 december ook open voor nieuw geïnteresseerden. Vond je het ook geweldig? Nodig iemand uit waarmee je dit wilt delen. Ben je nieuwsgierig? Kom langs bij de CultDealer op 12 december vanaf 19:30!

========================== ================

De Universiteit houdt op 14, 21 en 28 november drie try-out avonden met creative learning. De Universiteit gaat met haar leeromgeving terug naar de basis: het leren. Dus geen professoren, geen collegegeld en al helemaal geen diploma.

Creative learning gaat om leren door te doen, door te ervaren en door de theorie te combineren met het tastbare. Iedere deelnemer is zelf verantwoordelijk voor zijn of haar leerproces. Het leren is een creatief proces dat samen met anderen wordt vormgegeven. Belangrijk is daarbij het interdisciplinaire karakter van de groep dat zorgt voor verschillende invalshoeken. De invulling is hiermee afhankelijk van de groep en wordt gedurende de reeks samen gecreëerd. Je wordt uitgedaagd om dit met ons vorm te geven!

In een drietal (wekelijkse) avonden gaan we deze methode prototypen door het volgende onderwerp uit te diepen: ”het ideale werken”. Wat is voor jou het ideale werken en wat is werken met je idealen? Twee vragen waar we door middel van creative learning mee aan de slag gaan.

Geïntrigeerd door het concept? Lijkt het je leuk om aan het begin van een nieuw tijdperk te staan? Of vind je het simpelweg een interessant onderwerp? Kom ook! Je bent van harte welkom! We organiseren het bij onze vrienden van de CultDealerEnzo, alle deelnemers (‘Cult Junkies’) dragen maandelijks 5€ bij waardoor we gezamenlijk de huur en onkosten betalen. Voor 5€ ben je dus de hele maand november welkom bij alle CultDealer activiteiten.

Meld je snel aan via t@cultdealerenzo.nl. We hebben slechts plek voor 15 man! Het idee is dat je er, indien mogelijk, iedere bijeenkomst bij bent. Zo kunnen we echt samen aan het werk, en terugkoppelen naar de verschillende bijeenkomsten.