NB: Intussen zijn 4 superhelden opgestaan om De Universiteit onveilig te maken! Wil je bijdragen en meebouwen, dat kan natuurlijk nog steeds. Mail naar deuniversiteit@gmail.com en we gaan kijken hoe!

Hou je van leren? Wil je leren innoveren? Wil je mensen empoweren in hun ontwikkeling? De Universiteit  zoekt 2 superhelden die met ons De Universiteit naar een hoger plan willen brengen.

Leren Innoveren bij De Universiteit

De Universiteit is een community van mensen die niet willen stoppen met leren. Een plek waar je je kunt ontwikkelen uit eigen passie en uit kracht van de community. Zo innoveren we leren, samen. Wekelijks co-creëren we interactieve en creatieve workshops in Utrecht en Amsterdam.

Als katalysator van de community is er een klein team om het leren van de community in een stroomversnelling te brengen. Wij denken dat het nu tijd is om De Universiteit door te ontwikkelen. En zo, zoveel mogelijk mensen te inspireren met onze manier van leren.

Ben jij een leergierige pyromaan?

Ben jij gedreven om mensen te empoweren in hun leerproces? Om de passie voor leren te verspreiden? Om leren te innoveren?

Ieder teamlid werkt vanuit zijn of haar passie. Je kiest je inbreng met de focus op jouw kwaliteiten en leerbehoeften. We verwelkomen zowel een generiek talent; als iemand met specifieke superkrachten. Zo zoeken we een held die de kwaliteit van leren bij De Universiteit door kan ontwikkelen. Of een die onze community kan empoweren.

Hoe werken we samen?

We werken samen om De Universiteit en onszelf te ontwikkelen. Daarbij helpen en stimuleren wij elkaar en surfen we op de kracht van de community. Daarnaast werken we informeel en ook vooral om plezier te hebben.

Om onze energie ook te voeden uit vooruitgang, vragen we van elkaar dat we 1 dag per week besteden en dat we om de week bij elkaar komen om te meeten en te bouwen. Het gaat in ieder geval om een periode van maart tot en met juni.

Oh, en hadden we al gezegd dat je met toppers als Steven (The Flash), Tijmen (Thor) en Zina (Wonderwoman) werkt?

Ben jij of ken jij deze superheld? Mail naar deuniversiteit@gmail.com